#ewidencja Faktury
zakupu towarów w KPiR
#1 z listy modułów wybieramy
Ewidencja księgowa/KPiR, następnie naciskamy Dodaj i wybieramy Dodaj wydatek
#2 w zakładce Wydatek uzupełniamy
dane, które dotyczą zapisu w Księdze przychodów i rozchodów
Ewidencjonowana
faktura dotyczy zakupu towarów handlowych więc wartość netto z faktury znajdzie
się w pozycji 10. – Zakup towarów handlowych.
#3
w zakładce VAT należy
uzupełnić dane dotyczące VAT (jak na zdjęciu poniżej), które zostaną
umieszczone w Rejestrze VAT zakupu, po uzupełnieniu wszystkich danych, klikamy Zapisz.
#ewidencja listy płac w KPiR
#1 z listy modułów wybieramy
Ewidencja księgowa/KPiR, następnie naciskamy Dodaj i wybieramy Dodaj wydatek
#2 w zakładce Wydatek uzupełniamy
dane, które dotyczą zapisu w Księdze przychodów i rozchodów. Ewidencje listy
płac uwzględniamy w KPiR w pozycji 12. – Wynagrodzenia, po uzupełnieniu wszystkich danych, klikamy Zapisz.
Pomocne, dzięki :)
OdpowiedzUsuńW ewidencji listy płac wynagrodzenie netto czy brutto??
OdpowiedzUsuńWynagrodzenia brutto ;>
UsuńW ewidencji listy płac wynagrodzenie netto czy brutto??
OdpowiedzUsuńGosia Porębska : listę płac brutto
OdpowiedzUsuńMam pytanie, dlaczego wydatki nie pokazują mi się na KPiR ?
OdpowiedzUsuńja mam pytanie, jak dodajemy wydatek z wynagrodzeniem to czy piszemy tam imię i nazwisko pracownika w pozycji: Od ?
OdpowiedzUsuń