sobota, 8 sierpnia 2015

Ankieta oceniająca dotychczasową działalność Technika ekonomisty na 100%


Moi drodzy ekonomiści, wiem, że są wakacje, ale możecie coś dla mnie zrobić? Chciałbym się dowiedzieć czegoś o Was, a także poprosić o odpowiedz na kilka ważnych dla mnie pytań. Dlatego postanowiłem przeprowadzić ankietę!


Jestem naprawdę ciekawy Waszych odpowiedzi i z góry bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę. Każda opinia jest dla mnie niezwykle cenna, ponieważ dzięki temu mogę udoskonalać bloga i dostosowywać go do Waszych potrzeb, zamiast cały czas opierać się na swojej intuicji :)


Wszystkim, którzy poświęcą mi chwilę czasuWIELKIE DZIĘKI!

Ankieta oceniająca dotychczasową działalność Technika ekonomisty na 100% została zakończona z dniem 26 sierpnia 2015 r.

Zaczynamy?


Ważny termin
28 sierpnia 2015 r. - wyniki egzaminu zawodowego



1 komentarz :